Most of the webshops use online marketing
93 percent of domestic webshops use some kind of online marketing tool, opposed to offline solutions, which are only used by half of the online stores – tozsdeforum.hu wrote.
Search engine optimization and paid ads are the favorites of online marketing tools. Not only they used them in the highest proportion, but the use of online marketing tools are also the most effective at webshops. The appearance in social media is almost essential, and eight out of ten webshops are present on Facebook. (tozsdeforum.hu)
Related news
One of the most significant sale periods of the year has begun at Auchan!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Black Friday and Christmas are coming, the rush for loans may begin
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >German Consumers Plan Lower Spending for Black Friday 2025
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Lidl unveils its largest logistics centre in Spain
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Life is beautiful in pairs
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Packaging market sitting on a roundabout
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
