Most of the webshops use online marketing
93 percent of domestic webshops use some kind of online marketing tool, opposed to offline solutions, which are only used by half of the online stores – tozsdeforum.hu wrote.
Search engine optimization and paid ads are the favorites of online marketing tools. Not only they used them in the highest proportion, but the use of online marketing tools are also the most effective at webshops. The appearance in social media is almost essential, and eight out of ten webshops are present on Facebook. (tozsdeforum.hu)
Related news
Christmas 2025: we start earlier, spend consciously and choose using AI
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Temu and Shein’s aggressive marketing strategy is reshaping the Black Friday market
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Black Friday: From a one-day sale to a month-long shopping frenzy
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
MNB keeps base rate at 6.5% – growth outlook worsens
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Tesco’s turnover increased in the first half of the financial year, sales in the Central European business also improved
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Brutal, unexpected tax increase: the printing industry protests in an open letter to the minister
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >