Attractions and choices
At the end of 2024 the Eventrend Group conducted a representative questionnaire survey among nearly 1,000 Hungarian adults who visit restaurants, pastry shops or cafés minimum 1-2 times a year.
This article is available for reading in Trade magazin 2025/2-3.
45% of respondents consider restaurant prices acceptable, but 42% think they are too expensive. 11% visit restaurants several times a week, 26% more times a month and 25% at least once a month. The frequency of visits increases with education level and decreases with age. The most important factor in deciding where to eat is the recommendation of friends and acquaintances. //
Related news
“Bamboo plastic”: stronger than traditional plastic, yet decomposes in 50 days – a new raw material could be used in packaging
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >National protein research: This is how Hungarians stand in terms of protein intake
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Trade isn’t an obstacle – it can also be a tool for sustainability
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
(HU) Prémium ital, prémium irodalom
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >World Bread Day celebrated with a national charity event
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Tourism 15 years from now
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >