Attractions and choices
At the end of 2024 the Eventrend Group conducted a representative questionnaire survey among nearly 1,000 Hungarian adults who visit restaurants, pastry shops or cafés minimum 1-2 times a year.
This article is available for reading in Trade magazin 2025/2-3.
45% of respondents consider restaurant prices acceptable, but 42% think they are too expensive. 11% visit restaurants several times a week, 26% more times a month and 25% at least once a month. The frequency of visits increases with education level and decreases with age. The most important factor in deciding where to eat is the recommendation of friends and acquaintances. //
Related news
Even though half of Hungarians are stressed about Christmas gifts, we don’t compromise on quality
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Recent research: Hungarians believe these are essential parts of Christmas
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Körkörös.hu: Plastic could still cover the ocean surface in a hundred years
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
A return to the basics of classic bar culture: the Lazy Lion bar has opened in Adria Palace
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >(HU) Avokadó van és lesz! – A nap képe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >(HU) Kókuszfarm to table – A nap videója
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

