The GVH examines the beverage purchases of restaurants
🎧 Hallgasd a cikket:
The Hungarian Competition Authority (GVH) is subjecting beverage purchases of catering establishments to an investigation based on mandatory data provision, the GVH informed MTI.
The control covers both non-alcoholic and alcoholic beverages. According to the announcement, the GVH explores the framework and conditions of business relations between suppliers and caterers, the characteristics and business practices of beverage distribution, as well as their impact on prices and consumer welfare. (MTI)
Related news
GVH: Coca-Cola changes its distribution contracts as a result of the competition authority’s proceedings
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The GVH also calls on consumers to shop carefully during the Christmas period
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The Hungarian Competition Authority has launched a follow-up investigation into the Wish e-commerce marketplace
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
More related news >
Related news
Gordon Ramsay Restaurants Global and Dorothea Hotel, Budapest, Autograph Collection enter into strategic partnership
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >(HU) Barem et circenses – A nap videója
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >(HU) Farm to vendingautomata – A nap képe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

