The GVH examines the beverage purchases of restaurants
🎧 Hallgasd a cikket:
The Hungarian Competition Authority (GVH) is subjecting beverage purchases of catering establishments to an investigation based on mandatory data provision, the GVH informed MTI.
The control covers both non-alcoholic and alcoholic beverages. According to the announcement, the GVH explores the framework and conditions of business relations between suppliers and caterers, the characteristics and business practices of beverage distribution, as well as their impact on prices and consumer welfare. (MTI)
Related news
One of the Vice-Chairs of the OECD Competition Committee became the President of the Hungarian Competition Authority (GVH)
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Consumer compensation and fines – one billion forints worth of lessons learned from the GVH AboutYou case
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >GVH President: digitalization is transforming competition and consumer protection law
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
More related news >
Related news
NGM: in October, cardholders spent 14 percent more on their SZÉP cards
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Dessert of Lake Balaton
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >(HU) Az önmagát lehúzó okos WC – A nap videója
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
