Rossmann sets sail
On 9 May Rossmann Hungary started a new type of consumer loyalty programme to open the holiday season. The activity involves a prize game where a 1-week holiday at Lake Balaton is drawn every week; the main prize is a trip to Thailand. Human Telex – HTX Advertising & Event implements the campaign, the motto of which is ‘Let’s pull up the anchor!’
Related news
A new surprise every day with the Rossmann Advent calendar
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >New CEO at Rossmann
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Black Week at Rossmann: 15% discount for Rossmann+ members
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Retail sales in a trap of uncertainty
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Giving Friday: charity instead of promotions, dm donates 42 million forints
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >New PENNY store opens in Tab
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
