P&G cuts down on plastic packaging
P&G’s European branch will cut plastic packaging use by 30 percent by 2025 with textile care products, including the Ariel and Lenor ranges – Virginie Helias, vice president and chief sustainability officer of P&G announced at the Sustainable Brands Conference in April. This pledge is of key importance in reaching the Ariel 2030 Brand Ambition of delivering a better cleaning experience for customers that reduces resource use by 50 percent by 2030, including virgin plastics. //
Related news
PET bottles are changing: more recycled plastic is being added to them
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >How to avoid microplastics in the kitchen?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >A glass revolution instead of a plastic tsunami
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Rossmann returns home with new accolades from the Retailer of the Year and Symbol of Sustainability competitions
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Wolt fined 60 million for occupational safety violations
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Syngenta’s sustainability program reaches a new level in Dióskál
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >