P&G cuts down on plastic packaging
P&G’s European branch will cut plastic packaging use by 30 percent by 2025 with textile care products, including the Ariel and Lenor ranges – Virginie Helias, vice president and chief sustainability officer of P&G announced at the Sustainable Brands Conference in April. This pledge is of key importance in reaching the Ariel 2030 Brand Ambition of delivering a better cleaning experience for customers that reduces resource use by 50 percent by 2030, including virgin plastics. //
Related news
How to avoid microplastics in the kitchen?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >A glass revolution instead of a plastic tsunami
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Bunge reduces plastic use by optimizing oil bottle packaging in Hungary
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Lidl Hungary’s food rescue program helped 700 people in need
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Wolt Market is moving to a new location in Debrecen – the range may almost double
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Complex charging solutions for business fleets in cooperation with Mercedes-Benz and E.ON Hungária
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >