P&G cuts down on plastic packaging
P&G’s European branch will cut plastic packaging use by 30 percent by 2025 with textile care products, including the Ariel and Lenor ranges – Virginie Helias, vice president and chief sustainability officer of P&G announced at the Sustainable Brands Conference in April. This pledge is of key importance in reaching the Ariel 2030 Brand Ambition of delivering a better cleaning experience for customers that reduces resource use by 50 percent by 2030, including virgin plastics. //
Related news
How do plastics become soil killers? What should we pay attention to at Christmas to curb plastic dumping?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Christmas plastic dumping: why and how to reduce waste during the holidays?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Europe’s Plastics Industry In ‘Severe Decline’
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Vajda-Papír celebrates Ooops!’s 15th anniversary with a hybrid AI campaign
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Pre-holiday shopping at up to half price
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Samsung washing machines receive carbon footprint reduction certification under the DUCD regulation
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
