Conad Centro Nord Launches Virtual Avatar To Assist Shoppers
Italian supermarket chain Conad Centro Nord is to launch a virtual avatar that interacts with customers, telling the supply chain story of a number of its products.
The virtual avatar is the result of a project created by a team of six students from the University of Florence, reports Brescia Today.
The virtual avatar is able to tell consumers the story of selected Conad-branded products, also answering questions that shoppers may have.
Customers, scanning the QR Codes on product packaging, will be able to access information about the supply chain (supplier, breeder or grower, up to the final transport), presented in a simple and engaging way.
ESM
Related news
Festive comfort at the Basilica – with Wolt’s new solution, you can enjoy the atmosphere of the Advent Basilica without waiting in line
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Project managers play a strategic role: this year’s winner of the Project Manager of the Year Award announced
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Customer experience and sustainable solutions: PENNY’s successful year
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Superbrands celebrated again in 2025
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >László Pekó: “Coop isn’t just a network, it is a way of life – and has been for 30 years”
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >(HU) Karácsonyi tv-reklámok 2025 – indul a közönségdíj szavazás
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
