Virtuális avatár segíti a vásárókat egy szupermarketben
Az olasz Conad Centro Nord szupermarketlánc új eszköz segítségével igyekszik segíteni a vásárlókat: egy virtuális avatár segíti őket a boltokban.

Egy sor plusz információval szolgál
Az avatár a Firenzei Egyetem hat hallgatója által létrehozott projekt eredménye, és a Conad-márkás termékekről tudja informálni a vásárlókat, de válaszolni tud nekik különféle kérdésekre is.
A vásárlóknak csupán be kell scannelniük a termékcsomagoláson található QR-kódokat, hogy minél több információt kapjanak az ellátási láncról (elllátókról, tenyésztőkről, gazdákról, szállításról).
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Eredményes évet zárt a PENNY – Központban a vásárlói élmény és a fenntartható megoldások
A PENNY Magyarország a kiskereskedelmi szektor meghatározó szereplőjeként a kihívások…
Tovább olvasom >IGD: Robbanásszerű növekedés előtt az online élelmiszer-kereskedelem
Az IGD friss Online Retail Trends Report 2025 jelentése szerint…
Tovább olvasom >Spontánabb módon vásárolnak és kevesebb figyelmet szentelnek a vásárlók az akcióknak
A német fogyasztók vásárlási szokásai 2024 nyarán megváltoztak: már kevésbé…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Temu már az európai élelmiszerpiacot is célba vette
Egyre komolyabb fenyegetést jelent az európai kiskereskedelem számára a kínai…
Tovább olvasom >Egyharmad Balatonnak megfelelő öntözővíz-készlet áll rendelkezésre
A rendkívüli aszály és a csapadékhiány ellenére minden öntözési igényt…
Tovább olvasom >A gazdáknak ingyenesen biztosított öntözővíz az aszállyal szembeni védekezés kulcsfontosságú eleme
A gazdáknak ingyenesen biztosított öntözővíz az aszállyal szembeni védekezés kulcsfontosságú…
Tovább olvasom >