Virtuális avatár segíti a vásárókat egy szupermarketben
Az olasz Conad Centro Nord szupermarketlánc új eszköz segítségével igyekszik segíteni a vásárlókat: egy virtuális avatár segíti őket a boltokban.

Egy sor plusz információval szolgál
Az avatár a Firenzei Egyetem hat hallgatója által létrehozott projekt eredménye, és a Conad-márkás termékekről tudja informálni a vásárlókat, de válaszolni tud nekik különféle kérdésekre is.
A vásárlóknak csupán be kell scannelniük a termékcsomagoláson található QR-kódokat, hogy minél több információt kapjanak az ellátási láncról (elllátókról, tenyésztőkről, gazdákról, szállításról).
ESM
Kapcsolódó cikkeink
A siker záloga a digitális vásárlói élmény
A kiemelkedő vásárlói élmény továbbra is meghatározza a vevők és…
Tovább olvasom >Új módszerrel értékelhetők a vendéglátóhelyek
Külföldön nagy sikernek örvend a FastReview kártya alkalmazása, amelynek segítségével…
Tovább olvasom >Virtuális avatarral segíti a vásárlást a Conad Centro Nord
Az olaszországi Conad Centro Nord a vásárlókkal számos termék előtörténetéről…
Tovább olvasom >További cikkeink
Ismét átadásra kerültek az „Inno d’Or – Év Innovációja” díjak
A Trade magazin által tavaly életre hívott verseny célja, hogy…
Tovább olvasom >Biztos pontok a bizonytalanban
A gazdasági környezet változásaira adott lehetséges válaszok kerültek terítékre a…
Tovább olvasom >Innovációs központot nyit a Beiersdorf az Egyesült Államokban
A Beiersdorf globális K+F stratégiája részeként – Sanghaj után másodjára…
Tovább olvasom >