Starbucks’ olive oil innovation has received mixed reception
The novelty was launched in Italy in February, is now also available in the United States, and according to the original plans, will be released worldwide.
Starbucks had high hopes for olive oil-infused coffees, promoting Oleato as “a serendipitous innovation that’s velvety smooth, slightly sweet, and exciting,” Index reports.
However, fans complain that the new specialty often causes diarrhea, which they are less happy about…
Related news
Some of SIRHA’s partners
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Italian Food Firm Barilla Unveils Global Innovation Centre
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >A digital milestone in the life of Ahold Delhaize USA
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
CDs and DVDs are experiencing a renaissance at Vatera, but second-hand LEGO is the real star of this Christmas
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Christmas tree shopping is also going digital: demand for online ordering is growing rapidly
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >NGM and VOSZ cooperation agreement for the security of digital commerce
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
