The Collective introduces first cocktail-inspired yogurt flavour
Dairy brand The Collective is celebrating the start of summer in the UK with the launch of a piña colada yogurt, the first in its lineup of cocktail-inspired flavours that form part of its new Happy Hour campaign.
The limited-edition flavour combines yogurt with two layers of pineapple and desiccated coconut and a touch of Jamaican white rum.
The introduction marks the first of three Happy Hour limited-edition yogurts, rolling out until 2020. The range aims to offer consumers a chance for indulgence without the alcohol content of a cocktail itself.
Related news
What drink flavours did the summer bring?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Prestigious cocktail competition
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Danone lines up yogurt facility expansion amid “explosive growth” in US
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
This year’s Symbol of Sustainability winners announced
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The 82nd OMÉK, Hungary’s largest agricultural and food industry exhibition, has opened
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The 2025 PET Cup competition season has ended
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >