Vegán ramen márkával társul a brit sztárséf, Gordon Ramsay
A brit sztárséf, Gordon Ramsay a kanadai Borealis Foods vegán ramen vállalattal lépett együttműködésre. A húsmentes instant tésztaételeket fémjelző Chef Woo és a Ramen Express márkáiról ismert céghez Ramsay mint „stratégiai partner és tanácsadó” csatlakozik.
A cikk a Trade magazin 2023/8-9. lapszámában olvasható.
Az együttműködés Ramsay örömére augusztusban indul a Chef Woo márkával és a séfnek állítása szerint számos olyan tápláló termékkel kapcsolatos ötlete van, amelyek könnyen megvalósíthatók és megfizethetők.
A 2019-ben alapított élelmiszer-technológiai cég, a Borealis Foods küldetése a globális élelmiszer-biztonság támogatása. A vállalat szerint a Chef Woo a világ első növényi alapú tésztaételmárkája, amely adagonként 20 grammnyi fehérjét tartalmaz. A vállalat halal, kóser, vegán, tojás- és tejmentes, MSG-mentes és nem GMO termékekre specializálódott. Termékei az Egyesült Államok 15 000 üzletében kaphatók, köztük a Walmartban és a Costcóban.
Ramsay a vegán és növényi étrendet követők körében eddig meglehetősen ellentmondásos személynek minősült rendszerint a húsmentes táplálkozást érő negatív hangvételű kijelentései miatt. Egy nemrégiben a People magazinnak adott interjúban azonban kijelentette, hogy gyerekeinek köszönhetően ma már tudja, hogy nem gond, ha valaki (néha) vegán. //
Related news
Dole offloads fresh-veg arm to Arable Capital
Dublin-headquartered Dole has sold its fresh vegetables division in the…
Read more >HEINZ and Smoothie King Weigh In with First-Ever Tomato Ketchup Smoothie
While everyone knows the age-old question “is a tomato a…
Read more >Walmart bets big on AI with ‘super agent’ strategy
The retailer is centralizing AI capabilities to avoid fragmentation, noting…
Read more >Related news
According to the GVH’s investigations, retail is not the culprit in price increases.
It is not the retail trade that is responsible for…
Read more >Nestlé remains the world’s most valuable food brand, according to Brand Finance
Nestlé has been the world’s most valuable food brand for…
Read more >Back to school: families plan with an average of 50-75 thousand forints
According to a recent survey by REGIO JÁTÉK, starting school…
Read more >