Eisberg to add a vegan option to its complex salad bowl range this autumn
According to Eisberg’s latest research, 67% of respondents consider healthy products to be too expensive and a third find them difficult to access.

Hungarian consumers primarily seek speed and convenience
This article is available for reading in Trade magazin 2025/8-9.
Many people feel the positive effects of a balanced diet, but conscious nutrition often depends on quick and practical solutions. Recognising this trend, Eisberg has launched its new Inno d’Or award-winning selection of six complex salad bowls, which is made from selected ingredients and ready to eat.
Related news
Prestigious cocktail competition
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >New directions in warehousing
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Coccolino Laundry Perfume
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Egg market 2025: rising prices, declining production and new export opportunities
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Artificial meat: revolutionary innovation or uncertain future?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Mars named to TIME magazine’s list of the world’s best companies for 2025
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >