Eisberg to add a vegan option to its complex salad bowl range this autumn
According to Eisberg’s latest research, 67% of respondents consider healthy products to be too expensive and a third find them difficult to access.

Hungarian consumers primarily seek speed and convenience
This article is available for reading in Trade magazin 2025/8-9.
Many people feel the positive effects of a balanced diet, but conscious nutrition often depends on quick and practical solutions. Recognising this trend, Eisberg has launched its new Inno d’Or award-winning selection of six complex salad bowls, which is made from selected ingredients and ready to eat.
Related news
Demand for plant-based protein is the engine of the European nut market
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Foodwatch Calls Planned EU “Veggie Burger” Ban Illegal
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Responsible Gastro Hero Foundation: a sourdough and kombucha sharing campaign
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Hungarian Product is 20 years old – a reliable compass in the domestic FMCG sector
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >KPMG CEO Outlook 2025: replanned trust
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Sunday lockdowns may return in Europe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
