Wild meat consumption promotion campaign launched
For the first time promotes “Taste hunt up! The consumption of wild game meat is discussed.” the Ministry of Agriculture (AM) in cooperation with the Agricultural Marketing Centre (AMC), said Péter Zambó, State Secretary for Forests at the Ministry of Agriculture in the 14th century. International Festival of Wild Astronomy in Pákozd. The aim of the campaign is to raise consumers’ awareness that wild game meat products are healthy and available in a variety of forms.

Jön föl a vadhús
Related news
The amount of domestic game meat sold and intended for own consumption in 2024/25 was 13 thousand tons
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Game meat: 13 thousand tons of domestic production, 8 billion forints in sales revenue
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The #vadateszem campaign has been launched
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
A national consumer protection audit has been launched on redemption fees
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >KSH: industrial production decreased by 1.0 percent in July compared to the same period of the previous year, and expanded by 2.0 percent compared to the previous month
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Inflation accelerated in Germany in August
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >