Ultra-processed = Ultra-problematic?
The latest research by Innova Market Insights has found that only 36% of North American consumers consciously limit ingredients considered unhealthy in their diet.
This article is available for reading in Trade magazin 2025/10.
Although ultra-processed foods and certain additives are becoming increasingly prominent in public discourse, purchasing decisions continue to be driven primarily by price and taste. 41% of respondents choose ultra-processed foods for these very reasons.
Related news
Sausages, salamis, tactics
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Wholesale 2025: growth under margin pressure
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Chez deep freezer!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Roland Kelemen wins the Hungarian final of the Bocuse d’Or again
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Cooked with mayonnaise
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Knowledge transfer
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >