Coop Sweden To Relaunch Its Private-Label Brand, Xtra
Coop Sweden has announced plans to relaunch its low-cost, private-label brand, Xtra.
The brand is a favourite for price-conscious consumers and offers around 250 everyday food and household products.
As part of the relaunch, the retailer will introduce a new packaging design and expand the product assortment.
The new packaging design has been developed by the advertising agency MadBureauet and will be common for Coop in the Nordic countries, the retailer added.
Related news
Amazon Launches New Private-Label Food Brand In The US
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Private labels are quietly winning Europe’s grocery shelves
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Private labels are flourishing in Europe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
34 Hungarian exhibitors participate in ANUGA in Cologne
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >What’s new and new topics at FRUIT LOGISTICA 2026
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >