Coop Sweden To Relaunch Its Private-Label Brand, Xtra
Coop Sweden has announced plans to relaunch its low-cost, private-label brand, Xtra.
The brand is a favourite for price-conscious consumers and offers around 250 everyday food and household products.
As part of the relaunch, the retailer will introduce a new packaging design and expand the product assortment.
The new packaging design has been developed by the advertising agency MadBureauet and will be common for Coop in the Nordic countries, the retailer added.
Related news
László Pekó: “Coop isn’t just a network, it is a way of life – and has been for 30 years”
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Albert Heijn’s personal care brand revamped
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Holiday shopping rush: Prices in domestic stores are updated within seconds
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Superbrands celebrated again in 2025
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >(HU) Karácsonyi tv-reklámok 2025 – indul a közönségdíj szavazás
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >In a luxurious environment, with unlimited tasting: the 9th Indoor Beer Festival is coming
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
