Coop Sweden To Relaunch Its Private-Label Brand, Xtra
Coop Sweden has announced plans to relaunch its low-cost, private-label brand, Xtra.
The brand is a favourite for price-conscious consumers and offers around 250 everyday food and household products.
As part of the relaunch, the retailer will introduce a new packaging design and expand the product assortment.
The new packaging design has been developed by the advertising agency MadBureauet and will be common for Coop in the Nordic countries, the retailer added.
Related news
Spanish Eroski stays on course thanks to AI and private labels
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Tommy Brings Coop Italia Products Exclusively To Croatia
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >A recuperating market in a changing consumer landscape
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
The 2025 PET Cup competition season has ended
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Nébih at OMÉK: knowledge, fun and tasting
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >This year, the best in private banking, asset management, and premium banking were awarded again
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >