Újraindítja Xtra nevű saját márkáját a Coop Sweden
A Coop Sweden bejelentette, hogy újraindítja alacsony árú termékeket tartalmazó saját márkáját, az Xtrát.
A márka az árérzékeny fogyasztók egyik kedvence, és nagyjából 250 élelmiszert és háztartási cikket ölel fel.
Az újraindítás részeként a kiskereskedő új csomagolással dobja piacra az Xtra-termékeket.
Kapcsolódó cikkeink
Átkereszteli sajátmárkás kávécsaládját az Aldi Portugáliában
Barissimo néven új márkanevet vezetett be a német Aldi Moreno…
Tovább olvasom >Átvállalja a Coop az egészségügyi betétek megemelt áfájának különbözetét Olaszországban
A Coop Italia vállalta, hogy nem hárítja a vásárlókra az…
Tovább olvasom >Huszonöt éves a Billa saját márkája, a Clever
Az osztrák Billa saját márkája, a Clever új termékekkel és…
Tovább olvasom >
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Budapesti sajtóesemény az európai zöldségek és datolyaszilva fogyasztásának népszerűsítésére
A „MEDITERRÁN COMBO” kampány tovább bővíti magyarországi jelenlétét a fogyasztói…
Tovább olvasom >Bocuse d’Or – Bemutatkozott az idei magyar csapat
Kelemen Roland séf mellett Fodor Noel commis, Szabó László coach…
Tovább olvasom >Ismét kinyitott a Jövő Áruháza!
A SIRHA Budapest 2024 kiállításon ismét megnyitott a Trade magazin…
Tovább olvasom >