Christmas tree made from recycled household waste and recycled clothes hangers at Tesco
The Secretary of State took the opportunity at the event to draw attention to the importance of recycling.
Sustainability is at the heart of the chain’s strategy, so in line with its 2019 commitment, it removed a total of 454 tonnes of non-recyclable materials from its own-brand packaging by September this year and removed 64 tonnes of plastic by redesigning the packaging.
Related news
Older people are leading DRS in Hungary
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Food donations equal to the weight of a railway locomotive from Tesco customers in the most successful fundraiser in the country’s history
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >MaReSz’s Sustainable Event Planning Guide has been published
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
PENNY ranks first among TOP Employers
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Coop Economic Group celebrated its 30th anniversary
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >This is how Coca-Cola and Budapest Bike Maffia support communities during the brand’s Christmas campaign
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

