Tesco and Nestlé are helping together again
Between 26 September and 9 October Nestlé and Tesco teamed up once again to fight food waste.
In this period Nestlé donated 1 percent from the price of each product sold in Tesco hypermarkets to the Hungarian Food Bank Association – and Tesco contributed to the good cause with the same sum at the end of the campaign. From the money raised, the association compiled HUF 30,000 worth of food parcels for people in need. //
Related news
Tesco Slovakia leans on non food and UK-style value pricing
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Hungary is at the forefront of the fight against food waste
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Food waste in Hungary has dropped by a third in eight years
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Recent research: Hungarians believe these are essential parts of Christmas
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Lidl, Novartis and HungaroControl are also among the best places to work
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Budapest’s largest pop-up Christmas market with Hungarian handicrafts
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

