Tesco and Nestlé are helping together again
Between 26 September and 9 October Nestlé and Tesco teamed up once again to fight food waste.
In this period Nestlé donated 1 percent from the price of each product sold in Tesco hypermarkets to the Hungarian Food Bank Association – and Tesco contributed to the good cause with the same sum at the end of the campaign. From the money raised, the association compiled HUF 30,000 worth of food parcels for people in need. //
Related news
Lidl also supported the Food Bank
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The largest food drive in the country’s history
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The 2025 challenge of the Feed Your Brain education program will launch in November
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
More than 10 tons of pet food collected thanks to Lidl
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >DM further strengthened its online and offline services
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >eMAG Black Friday kicks off with nearly one million offers on the morning of November 14th
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

