Tesco and Nestlé are helping together again
Between 26 September and 9 October Nestlé and Tesco teamed up once again to fight food waste.
In this period Nestlé donated 1 percent from the price of each product sold in Tesco hypermarkets to the Hungarian Food Bank Association – and Tesco contributed to the good cause with the same sum at the end of the campaign. From the money raised, the association compiled HUF 30,000 worth of food parcels for people in need. //
Related news
Pensioner vouchers: each chain entices customers differently
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Tesco announced an astonishing amount: it returned 12 billion forints worth of Clubcard coupons and vouchers to its loyal customers
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >New technology could revolutionize cocoa production
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Pensioner vouchers: each chain entices customers differently
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Extraordinary rush at Aldi: customers took home 290,000 clothes on the first day
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >TikTok fever in Budapest: young people line up for QQ Express Asian stores
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >