New Fuzetea flavours
Fuzetea is launching its first global creative platform. The international campaign’s main theme is the fusion of differences. Two new products from the brand celebrate the start of the campaign: refreshing Lime & Mint and summer limited edition Sour Cherry & Elder.
Brand manager Hanna Horváth explained that Fuzetea celebrates special connections that create something extra. //
Related news
Lidl launches new international campaign with a clear message
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >PepsiCo teams up with NotCo on NPD
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >BAILEYS DROPS A CREAMY, NON-DAIRY LIQUEUR MADE WITH OAT MILK
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Last year, Black Friday brought more than 43 billion forints in turnover to Hungarian e-commerce in a single night.
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >OECD GDP growth slows in third quarter
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The Consumer Protection Authority has ordered an Advent food safety inspection
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

