Újdonságok a Fuzetea választékában

Szerző: Trademagazin Dátum: 2022. 06. 08. 07:02

Első globális kreatív platformját indítja útjára a Fuzetea. A nemzetközi kampány a különbözőségek fúzióját helyezi középpontba, bemutatva, hogy azok a nem mindennapi dolgok, melyek rendkívülivé teszik a világunkat, valójában az ellentétek egyedi kombinációiból állnak.

A kampány indulását egyből két új termékkel ünnepli a márka – már kapható a frissítő Lime & Menta, valamint a nyári szezonra kiadott, limitált Meggy & Bodza.

– Az ellentétek vonzzák egymást, és ha összeérnek, akkor valami még jobb születhet belőlük. Ezeket az egyedi kapcsolódásokat ünnepli a Fuzetea, ami izgalmas összetevőinek ízfúziója révén egyszerre nyújt felfrissülést és kikapcsolódást – fekete és zöld teával, növényi kivonatokkal, különböző gyümölcsös ízekben, hogy mindenki rátalálhasson a számára legmegfelelőbb frissítőre, akár cukormentes változatban is – mondta el Horváth Hanna, a márka magyarországi menedzsere. //

Kapcsolódó cikkeink