Another program is helping to promote fish consumption
The national campaign to promote fish consumption, titled “Fish Friday”, which debuted in October, was launched by the Hungarian Inter-Trade Organization for Aquaculture and Fisheries (MA-HAL) with the support of the Ministry of Agriculture. The aim of the program is for consumers to find maps of fish shops and restaurants offering fish dishes through the website www.halpentek.hu, and to choose from the ever-expanding recipes through which it can be shown that Hungarian fish species can be prepared in a variety and easy way.
Related news
Continues to promote fish consumption
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The “Catch it!” fish consumption promotion campaign is launched again
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Róbert Bede encourages Hungarians to eat more fish
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Winners of the 2025 Hungaropack Hungarian Packaging Competition
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Turmoil in the tubs
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Margin reduction extended to new products – in-store price restrictions remain in place until the end of February
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
