A new creative Maggi campaign on NoSalty
Following the success of the winter game, the NoSalty creative team created a new creative campaign for Maggi. Blue Poult and Friends – aleady known from the January campaign – this time will promote cream soups made of fresh spring vegetables.
Spring is here, the season of fresh vegetables, which is very refreshing after the winter gray, because we can prepare colorful dishes, rich in vitamins easily. Many people are chosing cream soups this time that are easily variable with the delicacies of the season.
The aim of NoSalty’s new April Maggi campaign is to promote the use of chicken bouillon cube, which makes the dishes tastier.
More at:
http://www.nosalty.hu/recept/
Related news
Maggi Targets Airfryer Generation with New Campaign
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Maggi Magic Asia stir-fried noodles made with fresh ingredients
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Nestlé supports weight control in key markets with new protein-based products
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
OKSZ calls for a reduction in public charges for the SZÉP card
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >(HU) Kutyaillemhely az állatbarát étteremben – A nap képe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >(HU) Nagyonközelképek – A nap videója
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >


