NAK is helping domestic food producers with another campaign
The National Chamber of Agriculture (NAK) has launched its “I buy domestic!” campaign.
The main goal of the campaign is to draw the attention of consumers to the choice of domestic products, which is especially important in the current situation, as they can help Hungarian farmers and food producers. The campaign also involves a number of gastronomic and sectoral professionals who support the objectives of the NAK.
Related news
37 young agricultural professionals were awarded in the Hungarians’ Bread program
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >37 young agricultural professionals awarded in the Hungarian Bread program
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >There is enough of domestic chrysanthemums
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Why buy Hungarian? Imported vs. domestic
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Temu and Shein’s European growth slows down
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Aldi serves up a cheaper Thanksgiving meal deal
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
