NAK is helping domestic food producers with another campaign
The National Chamber of Agriculture (NAK) has launched its “I buy domestic!” campaign.
The main goal of the campaign is to draw the attention of consumers to the choice of domestic products, which is especially important in the current situation, as they can help Hungarian farmers and food producers. The campaign also involves a number of gastronomic and sectoral professionals who support the objectives of the NAK.
Related news
NAK-FruitVeB: demand for table grapes is growing
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Consumer demand for table grapes is growing significantly
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Extraordinary rush at Aldi: customers took home 290,000 clothes on the first day
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Carrefour Acquires Super A In Argentina
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Coca-Cola Europacific Partners JV eyes largest factory in Philippines
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Egg market 2025: rising prices, declining production and new export opportunities
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >