Impossible Foods reduces wholesale prices by another 15 percent
Impossible Foods Inc – they make the plant-based Impossible Burger – has announced plans to cut prices for food service distributors in the United States by approximately 15 percent as demand is increasing for its burgers. This price cut is the company’s second in a year. Demand surged for plant-based products during the pandemic.
Related news
PepsiCo sharpens energy drink focus with bigger Celsius stake
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Danone lines up yogurt facility expansion amid “explosive growth” in US
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Pernod Ricard partners with Dole in RTD tie-up
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Margin freeze: prices of hundreds of products have decreased, the government may expand the scope
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Tourism: slightly deteriorating economy, but still the best among economic sectors
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Eurozone economic activity strengthened minimally in August
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >