Impossible Foods reduces wholesale prices by another 15 percent
Impossible Foods Inc – they make the plant-based Impossible Burger – has announced plans to cut prices for food service distributors in the United States by approximately 15 percent as demand is increasing for its burgers. This price cut is the company’s second in a year. Demand surged for plant-based products during the pandemic.
Related news
Weight-loss drug users are shopping less at these retailers
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Coca-Cola To Introduce Mini 7.5-Ounce Cans In US Convenience Stores
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Amazon Launches New Private-Label Food Brand In The US
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Lidl’s first mobile store in Hungary will open on October 17th
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >FAO: 890 tons of food is the balance of the Donation Convoy celebrating the anniversary
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Shell Hungary’s management has been renewed
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >