Coca-Cola rolls out new sparkling mineral water brand
Coca-Cola’s new sparkling water line, AHA will debut in the USA in the spring of 2020. Flavoured sparkling water has become a popular alternative for shoppers. In 2018 flavoured sparkling water volume sales increased by 26 percent – according to data from Beverage Marketing. While this drink is just a small fraction of the overall bottled water market, sales of these products are growing at a much faster rate than still water.
Related news
YouGov Brand Footprint 2025: the favourite FMCG brands of shoppers
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Coca-Cola and Star Wars join forces to bring together the galaxy’s most beloved icons
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >PepsiCo sharpens energy drink focus with bigger Celsius stake
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
There are both positives and negatives in the new Hungarian certificate
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Christmas 2025: we start earlier, spend consciously and choose using AI
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >KSH: In the second quarter of 2025, the economic performance exceeded the second quarter of 2024 by 0.2 percent
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >