Coca-Cola rolls out new sparkling mineral water brand
Coca-Cola’s new sparkling water line, AHA will debut in the USA in the spring of 2020. Flavoured sparkling water has become a popular alternative for shoppers. In 2018 flavoured sparkling water volume sales increased by 26 percent – according to data from Beverage Marketing. While this drink is just a small fraction of the overall bottled water market, sales of these products are growing at a much faster rate than still water.
Related news
A star is born – say hello to dirty soda!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Aldi serves up a cheaper Thanksgiving meal deal
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Walmart, OpenAI partner for purchases in ChatGPT
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Despite the challenges, the SME sector maintains its position in the Hungarian economy
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Nébih is already preparing for the holidays – winter seasonal inspections are starting
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Lidl’s new campaign celebrates customers’ favorites
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
                    
                    
					
					
					