Coca-Cola rolls out new sparkling mineral water brand
Coca-Cola’s new sparkling water line, AHA will debut in the USA in the spring of 2020. Flavoured sparkling water has become a popular alternative for shoppers. In 2018 flavoured sparkling water volume sales increased by 26 percent – according to data from Beverage Marketing. While this drink is just a small fraction of the overall bottled water market, sales of these products are growing at a much faster rate than still water.
Related news
Coca-Cola To Introduce Mini 7.5-Ounce Cans In US Convenience Stores
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Star Wars fans can collect 17 new character designs by buying Coca-Cola products
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Carlsberg to invest in UK soft-drinks production
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Industrial production is still declining in Hungary, but is already increasing in the EU
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Food inflation accelerated in Germany in September
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >8 years, 200,000 guest nights: ALDI Travel celebrates its anniversary
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >