Oatly’s new strategy for boosting demand for plant-based milk in the US
Oatly plans to give new impetus to the plant-based milk market in the United States with a campaign.
This article is available for reading in Trade magazin 2025/6-7.
The Swedish oat milk producer intends to use a comprehensive action plan to appeal to Generation Z, which is sensitive to sustainability and health consciousness. Although Oatly’s sales grew by 9.2% globally in the first quarter of the year (driven by growth in Europe and China), the brand suffered a 10.9% sales drop in North America. //
Related news
Walmart, OpenAI partner for purchases in ChatGPT
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Conference Board: US consumer sentiment worsened in October
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Europe’s largest vegan summit is coming to Budapest
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Hungarians say food waste is as big a problem as climate change
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The success of Hungarian products in PENNY remains unbroken
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >ALDI entertains you with a scary short film this Halloween
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
