Oatly’s new strategy for boosting demand for plant-based milk in the US
Oatly plans to give new impetus to the plant-based milk market in the United States with a campaign.
This article is available for reading in Trade magazin 2025/6-7.
The Swedish oat milk producer intends to use a comprehensive action plan to appeal to Generation Z, which is sensitive to sustainability and health consciousness. Although Oatly’s sales grew by 9.2% globally in the first quarter of the year (driven by growth in Europe and China), the brand suffered a 10.9% sales drop in North America. //
Related news
Foodservice traffic continues to fall as consumers cut costs
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >PepsiCo to shutter 2 Frito-Lay facilities in Florida, lay off 500 workers
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >A bright future for the plant-based food market
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
PENNY ranks first among TOP Employers
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Another sales tax is the SZÉP card transaction fee in retail
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >AM: Hungary does not want artificial meat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

