The tourism agency will launch a new project to promote the tourism supply of Hungary
The Hungarian Tourism Agency (MTÜ) launches a nearly 11 billion HUF program to promote the tourism supply of Hungary and to facilitate market access for the businesses – the MTÜ told MTI.
The project called Innovative Tourism Marketing Co-operation Program (TIMEA) will be implemented from 2.4 billion HUF of budgetary funds and 8.350 billion HUF non-repayable European Union fundings. (MTI)
Related news
Digital development
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The 4th Marketing Art Employer Branding Conference is coming
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >NGM: the SZÉP card does not slow down even after the summer, people spent nearly 33.2 billion forints in September, 7 percent more than last year
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
(HU) A világ legszebb gasztrovloggere – A nap videója
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The 10th Italian Gastronomy Week has begun – a celebration of Italian flavors, culture and innovation
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Splash-free urinal
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >


