The tourism agency will launch a new project to promote the tourism supply of Hungary
The Hungarian Tourism Agency (MTÜ) launches a nearly 11 billion HUF program to promote the tourism supply of Hungary and to facilitate market access for the businesses – the MTÜ told MTI.
The project called Innovative Tourism Marketing Co-operation Program (TIMEA) will be implemented from 2.4 billion HUF of budgetary funds and 8.350 billion HUF non-repayable European Union fundings. (MTI)
Related news
Eurostat: the number of guest nights spent in EU tourist accommodation establishments exceeded three billion in 2024
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Mórahalom received prestigious international recognition for sustainable tourism development
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The Sustainable Tourism Index calculator has been launched
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
(HU) Prémium ital, prémium irodalom
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Eurostat: the number of guest nights spent in EU tourist accommodation establishments exceeded three billion in 2024
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >World Bread Day celebrated with a national charity event
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >