The tourism agency will launch a new project to promote the tourism supply of Hungary
The Hungarian Tourism Agency (MTÜ) launches a nearly 11 billion HUF program to promote the tourism supply of Hungary and to facilitate market access for the businesses – the MTÜ told MTI.
The project called Innovative Tourism Marketing Co-operation Program (TIMEA) will be implemented from 2.4 billion HUF of budgetary funds and 8.350 billion HUF non-repayable European Union fundings. (MTI)
Related news
Ryanair is ending its subscription service
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Improving economic conditions in tourism – service provider confidence is stabilizing
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Balaton Association: short-term visitors to Lake Balaton are looking for complex experiences
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
NGM: in October, cardholders spent 14 percent more on their SZÉP cards
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Dessert of Lake Balaton
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Despite the peak in visitors, food truck operators earned less this year
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

