Új, növényi alapú termékcsaládot indít útjára a holland Albert Heijn
A holland Albert Heijn új, saját márkás, növényi alapú termékekből álló termékcsaládot vezetett be a piacra AH Terra néven abbéli törekvésében, hogy az állati fehérjékről a növényi fehérjékre való áttéréssel járuljon hozzá az élelmiszerrendszer fenntarthatóságához.
A cikk a Trade magazin 2023/11. lapszámában olvasható.
Jelenleg az Albert Heijn által értékesített fehérjetermékek 44%-a növényi alapú. A kiskereskedő célja, hogy ezt az arányt 2025-re 50%-ra, 2030-ra pedig 60%-ra növelje.
Az AH Terra mintegy 200 növényi alapú terméket foglal majd magába a kávétól a humuszon és a növényi kencéken át a növényi alapú sajtokig és húskészítményekig, húshelyettesítőkig, valamint a növényi alapú majonézig, margarinig, snackekig és növényi garnélarákig.
Az Albert Heijn ezzel az új választékkal a flexitáriánusokat kívánja megszólítani azt igyekezve elérni, hogy gyakrabban válasszanak növényi alapú termékeket.
A növényi alapú élelmiszerek gyakran alacsonyabb károsanyag-kibocsátással készülnek, mint az állati termékek, és előállításukhoz kevesebb földre és vízre van szükség.
A kiskereskedő úgy véli, hogy a növényi fehérjék előállítása könnyen fokozható a világ növekvő népességének élelmezése érdekében. //
Related news
Nestlé to stop selling vegan KitKat
The Swiss giant launched KitKat V four years ago. Nestlé…
Read more >ProVeg: Lidl Germany offers the best prices for vegan products
According to a recent survey by ProVeg, Lidl’s basket of…
Read more >Related news
Open Marketing Forum on Hungarian Product Trademark Use – registration is now open!
On February 20, 2025, the Hungarian Product Marketing Forum will…
Read more >Márton Nagy: the turning point is here, the Hungarian economy will shift to a higher growth path in 2025
According to the Central Statistical Office, the economy grew by…
Read more >Egg prices continue to rise: the elimination of cage farming makes the market more expensive
Egg prices in Hungary crossed the psychological threshold of one…
Read more >