New marketing book: Value Creation 4.0
Akadémiai Kiadó has published the new book of the famous marketing expert Gábor Rekettye. The book’s title is Értékteremtés 4.0 (Value Creation 4.0) and it introduces the challenges, threats and opportunities posed by the period we live in, the so-called fourth industrial revolution. Mr Rekettye explains that in order to be successful, it isn’t enough from a product or service to satisfy the functional needs of consumers any more, even if they do it in an attractive fashion, they must also offer positive shopping experience. The book is richly illustrated and uses 8 case studies to give a practical insight too.//
Related news
Several prominent international speakers at this year’s Marketing Summit
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The Death of SEO Blogs – What Does This Mean for SMB Marketing?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Why is the fascination with clicks misguided? – A new approach to marketing measurement of Hungarian SMEs
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Dr Zoltán Pogátsa on the Hungarian economy: neither the golden age, nor an apocalypse
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Eurozone GDP grew by 0.1 percent in the second quarter compared to the previous quarter
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >KSH: industrial production decreased by 1.0 percent compared to the same period of the previous year, expanded by 2.0 percent compared to the previous month
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >