New marketing book: Value Creation 4.0
Akadémiai Kiadó has published the new book of the famous marketing expert Gábor Rekettye. The book’s title is Értékteremtés 4.0 (Value Creation 4.0) and it introduces the challenges, threats and opportunities posed by the period we live in, the so-called fourth industrial revolution. Mr Rekettye explains that in order to be successful, it isn’t enough from a product or service to satisfy the functional needs of consumers any more, even if they do it in an attractive fashion, they must also offer positive shopping experience. The book is richly illustrated and uses 8 case studies to give a practical insight too.//
Related news
Influence Media joins global agency network
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >TOP 50 Marketing and TOP 50 PR Leaders: New Stars and Returning Big Names
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Several prominent international speakers at this year’s Marketing Summit
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Grapevine golden yellow disease has already appeared in the Pannonhalma wine region
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Lidl Hungary joined the donation convoy
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Kifli.hu’s parent company and AutoStore are creating a world-first, AI-driven center
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >