Lidl launches new brand in Switzerland to promote domestic products
On 8 May Lidl’s new Qualité Suisse brand debuted in Swiss stores, offering high-quality, locally produced Swiss products at affordable prices. The brand started with around 200 products, but the product line is expected to grow to 500 SKUs by the end of the year. The retailer’s objective is to expand Qualité Suisse into its biggest private label.
This article is available for reading in Trade magazin 2025/6-7.
Related news
Lidl Boosts Investments In Spain
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Lidl launches new international campaign with a clear message
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >ALDI SÜD Reveals Its Food Range is Now 56.4% Plant-Based
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
The 2025 Symbol of Sustainability Awards have been presented
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >MNB Director: The rate of price increases may decrease permanently to the central bank’s tolerance band at the beginning of 2026
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Nestlé and Tesco again support the work of the Food Bank
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >