Lidl launches new brand in Switzerland to promote domestic products
On 8 May Lidl’s new Qualité Suisse brand debuted in Swiss stores, offering high-quality, locally produced Swiss products at affordable prices. The brand started with around 200 products, but the product line is expected to grow to 500 SKUs by the end of the year. The retailer’s objective is to expand Qualité Suisse into its biggest private label.
This article is available for reading in Trade magazin 2025/6-7.
Related news
Slovakian retail between price and provenance
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Lidl is organizing an exclusive customer party in one of its Budapest stores
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Lidl-Kaufland founder becomes Germany’s richest person again
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
KPMG surveyed CEOs again this year: Challenges have increased, leaders are more pessimistic than at this time a year ago
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >World Food Day 2025 – FAO turns 80
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Lex trappist – lex cucumber
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >