Lidl launches new brand in Switzerland to promote domestic products
On 8 May Lidl’s new Qualité Suisse brand debuted in Swiss stores, offering high-quality, locally produced Swiss products at affordable prices. The brand started with around 200 products, but the product line is expected to grow to 500 SKUs by the end of the year. The retailer’s objective is to expand Qualité Suisse into its biggest private label.
This article is available for reading in Trade magazin 2025/6-7.
Related news
Schwarz Group to Significantly Reduce Virgin Plastic Use by 2030
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Lidl’s new campaign celebrates customers’ favorites
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >OKSZ: Margin stop is wrong
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Invisible risk in the chain: microplastics in the food industry
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >GKI confidence index reaches 4-month high in August
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Euromonitor International unveils Global Consumer Trends for 2026
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
