New campaign to be launched to boost domestic tourism
The Hungarian Tourism (MT) Plc. (Magyar Turizmus (MT) Zrt.) launches a new campaign to stimulate domestic tourism.
The Taste of Spring! program series is the second highlighted event of the Year of Gastro Experiences 2016 in April. In the action between 21 and 24 April the organizers incite everybody to hike and makes the program more attractive with outdoor cooking.
More informations on the action can be found at the itthon.hu website. (MTI)
Related news
Visit Hungary launches autumn campaign
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Visit Hungary: Nyíregyháza and Varsány both successfully participated in this year’s Flowery Towns and Villages competition
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >ibis & TRIBE Budapest Stadium Hotel among the world’s most sustainable hotels
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
New greenhouse at Platán Gourmet
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >(HU) A sörfőzőüst reinkarnálódása – A nap képe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Visit Hungary launches autumn campaign
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >