New campaign to be launched to boost domestic tourism
The Hungarian Tourism (MT) Plc. (Magyar Turizmus (MT) Zrt.) launches a new campaign to stimulate domestic tourism.
The Taste of Spring! program series is the second highlighted event of the Year of Gastro Experiences 2016 in April. In the action between 21 and 24 April the organizers incite everybody to hike and makes the program more attractive with outdoor cooking.
More informations on the action can be found at the itthon.hu website. (MTI)
Related news
NAK launches campaign on conscious meat consumption from Remény farm
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Coca-Cola and Disney teamed up for great success
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Autumn sailing season has begun on Lake Balaton
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Autumn sailing season has begun on Lake Balaton
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Nominate yourself to receive the Gundel Prize in 2025!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >(HU) Mulcs marketing – A nap képe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >