New campaign to be launched to boost domestic tourism
The Hungarian Tourism (MT) Plc. (Magyar Turizmus (MT) Zrt.) launches a new campaign to stimulate domestic tourism.
The Taste of Spring! program series is the second highlighted event of the Year of Gastro Experiences 2016 in April. In the action between 21 and 24 April the organizers incite everybody to hike and makes the program more attractive with outdoor cooking.
More informations on the action can be found at the itthon.hu website. (MTI)
Related news
Eurostat: the number of guest nights spent in EU tourist accommodation establishments exceeded three billion in 2024
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Mórahalom received prestigious international recognition for sustainable tourism development
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The Sustainable Tourism Index calculator has been launched
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Shopping habits of Generation Z
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The Hungarian event market sets a new standard with 101 Hang
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >(HU) A sonkametélés művészete – A nap videója
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >