Sole-Mizo rolls out new functional product range
With HUF 783.26 million EU funding via the government’s Széchenyi 2020 programme, Sole-Mizo Zrt. developed E-number free cream cheese, butter spread and a fermented dairy product range. Sole-Mizo’s new dairy products are available in shops from the end of September, and the company plans to introduce them to foreign markets too, by this increasing its export revenues. //
Related news
Frightfully delicious flavours from Mizo!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >(HU) MIZO kakaó 1 liter
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >IDEAAL™: the revolutionary superprotein – a competitive protein product from Hungary
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Yettel: New, flexible business tariff family and digital app for SMEs – adapted to the changing economic environment
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Praktiker: personal advice is coming, shopping is getting easier
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The 12th Kürtőskalács Festival opens with Pink Kürtőskalács and desserts
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >