Sole-Mizo rolls out new functional product range
With HUF 783.26 million EU funding via the government’s Széchenyi 2020 programme, Sole-Mizo Zrt. developed E-number free cream cheese, butter spread and a fermented dairy product range. Sole-Mizo’s new dairy products are available in shops from the end of September, and the company plans to introduce them to foreign markets too, by this increasing its export revenues. //
Related news
Records and innovations
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Get into holiday mood with Mizo cinnamon roll-flavored milk!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >MIZO Coffee Selection – Cinnamon Roll latte
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Retail sales in a trap of uncertainty
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >KSH: retail turnover in October exceeded the same period of the previous year by 3.1 percent and the previous month by 0.5 percent
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Tradition and innovation characterize this year’s Christmas candy market
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
