New payment methods in the market
A growing number of shoppers wish to use new forms of payment in shops, especially when buying online. A survey sponsored by MasterCard and conducted by PRIME Research found – having analysed about 1.6 online discussions – that customers are the least satisfied when digital payment methods don’t work well; they even like those shops more where no such payment is offered.
Related news
Donate simply and securely: digital innovation in fundraising with Mastercard and Ecumenical Relief
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >We took you on a flight! (Part 2)
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Holiday spending trends: affordable gifts, experiences and premium foods take center stage
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Pickup from the box – the next morning!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Challenges of the retail sector: retail has become more crisis-resistant
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Szerencsejáték Zrt. strengthens its position with lottery islands
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
