New payment methods in the market
A growing number of shoppers wish to use new forms of payment in shops, especially when buying online. A survey sponsored by MasterCard and conducted by PRIME Research found – having analysed about 1.6 online discussions – that customers are the least satisfied when digital payment methods don’t work well; they even like those shops more where no such payment is offered.
Related news
When protection is no longer enough: cyber exposure in 2025
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >BKK targets gamers in its latest campaign
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Mastercard and McLaren Formula 1 Team turn Budapest into a pit lane
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
YouGov Shopper: market research on new grounds
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >With a competitive agriculture for the development of rural regions
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >K&H became Hungary’s best sustainable bank in 2025 again
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >