Új év, új idők
Ahogy szokták mondani, az életben egy dolog állandó: a változás. És milyen igaz ez mindenre, kicsiben és nagyban, láthatóan vagy láthatatlanul, de folyamatosan változik a szűken és tágan vett környezetünk, amiben élünk.
A Lánchíd Klub tavaly szeptemberben ünnepelte a megalakulásának 20. évfordulóját. Az alapító tagok közül, sajnos, már nincs mindenki velünk, de anno 12 FMCG-döntéshozó szövetkezett, hogy tudása javát adva, létrehozzon egy olyan szövetséget, amely támogatja az élelmiszer-gazdaságban működőket.
Bár akkoriban inkább lobbitevékenység volt az elképzelésünk, a mindig aktuális politikának köszönhetően ettől ma már messzebbre jutottunk, és sokkal inkább veszünk részt saját CSR-programokat építve, mint a hátrányos helyzetű, nehéz sorsú középiskolások támogatása a Lánchíd Alapítványon keresztül, vagy szakkönyvek kiadása a Lánchíd Tudástárban, vagy olyan szakmai összejövetelekben való részvétel, mint a Trade magazin Business Meetup&Dinner vagy a Business Days eseménye, vagy csak egyszerűen a találkozókra szervezett szakmai, exkluzív előadások és beszélgetések.
A Lánchíd Klub ma is egy privát hely, nem cégek a tagjai, hanem magánszemélyek, többségükben jelenleg is döntéshozók. Mivel a taggá válás egyik alapfeltétele, hogy az FMCG-piac aktív tagjának kell lenni a belépés pillanatában, ahogy telik az idő, a sok változás magával hozza azt is, hogy időközben olyan váltások jönnek az ember életében, amivel távol kerül az élelmiszer-gazdaságtól, de személyében mégis aktív tagja marad a közösségünknek. És ez nagyon jó és értékes, hiszen mi a személyt választottuk tagjaink közé, és az független attól, hogy épp milyen cég képviseletében van közöttünk.
Két évvel ezelőtt a Lánchíd Klub teljes elnöksége és tisztségviselői úgy határoztak, hogy legkésőbb 2024 derekán leköszönnek, az oly sok újraválasztás után, nem fogadnak el megbízást újabb időszakra. De határtalan büszkeséggel tesszük mindezt, hiszen az elmúlt két évtizedben további kiváló szakemberek csatlakoztak a Lánchíd Klubhoz, és ami számomra külön öröm, hogy az elmúlt pár évben már nem csak az ipar megszállottjai, de a kereskedelem tapasztalt éllovasai közül is többen. Idén a tagjelöltek felvételével elérjük a sok évvel ezelőtt kitűzött maximális tagi létszámot, az 50 főt. De ez a tagság nem akármilyen tagság, és nem akármilyen tudás közös halmazát nyújtja az élelmiszer-gazdaság jövőjének, ami a Lánchíd Klub küldetése és szlogene is. Ahogy anno, a kezdetekkor, 12 lelkes fiatal szakember összefogása mellett létrejöhetett a Klub, úgy most egy sokkal nagyobb létszámú, hasonlóan lelkes tagság sok sikeres, közös projekt, képviselet, támogatás, szakmai összefogás továbbvivője lesz.
Az alapító tagok természetesen maradnak a Klubban, szakmai tapasztalatukkal, tudásukkal tovább segítve a Lánchíd Egyesület munkáját, hiszen a közösség idén 21 éve a Lánchíd Klub Magyar Felső Vezetők Egyesülete, amely immár 50 fős tagságával továbbra is tartja magát a kezdeti szlogenhez: „Az élelmiszer-gazdaság jövőjéért”.
A Trade magazin minden hónapban lehetőséget biztosít, hogy egy-egy Klubtag aktuális témákban megnyilatkozzon a szakma előtt, ez továbbra sem lesz másként, de a következő lapszámokban új, idén csatlakozott tagjaink gondolatai lesznek olvashatók majd, úgymint (belépésük sorrendjében) Bánhidi Attila, Müller Kornél, Venter Zoltán, Jeszenszki Lívia, Pálinkás Zsolt és további új tagjaink. //
Lánchíd klub Tagjai:
Baja Sándor, Randstad; Balázs Ildikó, Auchan; Balogh Tibor, OMV; Bánhidi Attila, Fornett Group; Békefi László, Coca-Cola HBC; Benedek László, Agroloop; Dr. Boros Péter, Graboplast; Csongovai Tamás, BA-HA-MAS; Fazekas Endre; Fekete Zoltán, Márkaszövetség; Dr. Fischer Béla; Flórián László, Rossmann; Földesi György, Al-Rushaid Group; Házi Zoltán, HáSiTó; Heiszler Gabriella, SPAR; Hermann Zsuzsanna, Trade magazin; Hovánszky László; Jeszenszki Lívia, Reál; Justin István, Justin Time Consulting; Kedves Ferenc, PPF Europe; Laknerfi-Korin Katalin, Zwack Unicum; Dr. Kozák Ákos, Impetus Research; Dr. Köves András, NT; Krizsó Szilvia, Krizshow; Matus István; Mezei János, Co-op Star; Murányi László; Müller Kornél, Törley; Nagy Sándor, Kapaszkodók; Németh Ottó, Herbow; Noszek Péter, Nestlé; Pálinkás Zsolt, Tesco; Poór Zoltán, Puratos; Rácz József, PrémiumKert Group; Saltzer Kornél; Sófalvi Attila, Mars; Soltész Gergő, Ostoros Bor; Sóskuti György, Bonafarm; Strasser-Kátai Bernadett, Real Nature; Szalóky Tóth Judit, Coca-Cola; Szautner Péter, FrieslandCampina; Székács Tibor, Avokado; Tarsoly József, Wienerberger; Dr. Tímár Imre, Tanner Trade; Tóth Zoltán, DigInStore; Venter Zoltán, Essity; Vuleta Zsolt, Borsodi; Zsinkó Bálint
Related news
The future of the Hungarian food industry: sustainable innovation
Both as owner of Real Nature Kft. and as chairperson…
Read more >Chain Bridge Club October exclusive: Even with high purchasing power, there are challenges: an up-close view of the Belgian market
Péter Szautner, managing director of FrieslandCampina gave an insight into…
Read more >On the threshold of a paradigm shift in food supply – Food policy analyst Réka Szöllősi was the guest at the September meeting of Chain Bridge Club
First Réka Szöllősi told in her retrospective that consumer protection…
Read more >Related news
Alibaba launches AI design tool for U.S. sellers
U.S. retailers selling goods on the Alibaba e-commerce platform have…
Read more >