GfK appoints new business development manager
In July 2017 Tünde Turcsán joined GfK Hungary’s Shopper team as business development manager. Ms Turcsán earned a degree in Business Management and Marketing in 1999 and started working for Nielsen in 2003, where she stayed until 2011 – serving as managing director of the company’s Romanian affiliate from 2010. Between 2011 and 2014 she was managing director of Retail Zoom Romania & Moldova. //
Tünde Turcsán
business development manager
GfK
Related news
GfK’s German consumer sentiment index for May improved
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >European Purchasing Power 2024: Hungary in 30th place
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Shoppers don’t want sustainable, but they want organic?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
A new investor arrives at Real Nature Kft. – in the name of stability and growth
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The start of school brought the second strongest week in the history of Kifli.hu
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Lidl continues its partnership with the UEFA Europa League and the UEFA Conference League
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >