Coop Sweden Announces New Store Format
Coop Sweden has launched a new store format, X:-tra – en del av Coop, that will focus on the pricing of every day goods, as well as its entire range.
The retailer aims to open 70 stores under the banner by the end of 2022.
The new store format is described by the retailer as a ‘spacious and residential store that focuses on price, with a well-adapted range that covers all everyday needs’.
The new store format is been tested in six stores in different locations across Sweden.
X: -tra is a new store concept with its own defined range, its own graphic profile, its own communications, and its own store operations, the retailer noted
ESM
Related news
Private Label Sales Rose By 11.6% In Sweden Last Year
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Sweden to lower VAT on food
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Maxi Redefines Hypermarkets with Freshness, Convenience and Value
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Sausages, salamis, tactics
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >K&H: once again Hungary’s best sustainability bank
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Poland’s Biedronka Must Absorb Cost Inflation Amid Tough Competition, Owner Says
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
 
                     
                     
                     
					 
					 
					