Új beszállítói partneri programot indít a Danone
A beszállítókkal, start-upokkal és intézményekkel való kapcsolatainak szorosabbra fűzése céljából „globális stratégiai partnerségi programot” indított a Danone.
A cikk a Trade magazin 2023/10. lapszámában olvasható.
Az Activia és az Evian márkák tulajdonosa a „Partner a növekedésben” kezdeményezéssel próbál meg eltávolodni a csupán tranzakciós jellegűnek tekintett beszállítói kapcsolatoktól és igyekszik „megragadni a fogyasztói trendeket, hogy mind a Danone, mind partnerei számára növekedési potenciált szabadítson fel”.
A kezdeményezés a Chr. Hansen dán alapanyaggyártó céggel aláírt közös üzletfejlesztési tervvel indult, melynek keretében a felek megvizsgálják, mi módon lehetne felgyorsítani a fejlesztéseket a növényi alapú és tejtermékek területén. A vállalat emellett három új beszállítói szerződést is aláírt, melyet a tervek szerint legalább kétszer ennyi követ még az év vége előtt.
Related news
Every fourth Hungarian would like to improve their digestive well-being, but doesn’t know how
The start of the new year is a time for…
Read more >Carrefour requires suppliers to disclose Nutri-Score
In France, all branded Carrefour suppliers will be required to…
Read more >Danone partners with Maersk to lower ocean logistics emissions
The French dairy major will leverage Maersk’s ECO Delivery Ocean…
Read more >Related news
KSH: in January, consumer prices exceeded the values of the same month of the previous year by 5.5 percent on average
Compared to January 2024, food prices increased by 6.0 percent,…
Read more >Márton Nagy: high food inflation is unacceptable, the government is ready to take action with all means to protect families
According to Márton Nagy, high food inflation is unacceptable, and…
Read more >NGM spokesperson: prices were already corrected in the last days of January
According to the Central Statistical Office (KSH), in January 2025,…
Read more >