Új beszállítói partneri programot indít a Danone
A beszállítókkal, start-upokkal és intézményekkel való kapcsolatainak szorosabbra fűzése céljából „globális stratégiai partnerségi programot” indított a Danone.
A cikk a Trade magazin 2023/10. lapszámában olvasható.
Az Activia és az Evian márkák tulajdonosa a „Partner a növekedésben” kezdeményezéssel próbál meg eltávolodni a csupán tranzakciós jellegűnek tekintett beszállítói kapcsolatoktól és igyekszik „megragadni a fogyasztói trendeket, hogy mind a Danone, mind partnerei számára növekedési potenciált szabadítson fel”.
A kezdeményezés a Chr. Hansen dán alapanyaggyártó céggel aláírt közös üzletfejlesztési tervvel indult, melynek keretében a felek megvizsgálják, mi módon lehetne felgyorsítani a fejlesztéseket a növényi alapú és tejtermékek területén. A vállalat emellett három új beszállítói szerződést is aláírt, melyet a tervek szerint legalább kétszer ennyi követ még az év vége előtt.
Related news
Everything is well if it starts well
Serving breakfast any time of the day is becoming an…
Read more >Every fourth Hungarian would like to improve their digestive well-being, but doesn’t know how
The start of the new year is a time for…
Read more >Carrefour requires suppliers to disclose Nutri-Score
In France, all branded Carrefour suppliers will be required to…
Read more >Related news
OKSZ: margin is not profit!
The international food retailer member companies of the National Trade…
Read more >Viktor Orbán on Kossuth Radio: traders cannot add more than 10 percent to the purchase price
Traders cannot add more than 10 percent to the purchase…
Read more >GKI Analysis: Why are food prices constantly rising?
In recent times, the rise in the prices of basic…
Read more >