Új beszállítói partneri programot indít a Danone
A beszállítókkal, start-upokkal és intézményekkel való kapcsolatainak szorosabbra fűzése céljából „globális stratégiai partnerségi programot” indított a Danone.
A cikk a Trade magazin 2023/10. lapszámában olvasható.
Az Activia és az Evian márkák tulajdonosa a „Partner a növekedésben” kezdeményezéssel próbál meg eltávolodni a csupán tranzakciós jellegűnek tekintett beszállítói kapcsolatoktól és igyekszik „megragadni a fogyasztói trendeket, hogy mind a Danone, mind partnerei számára növekedési potenciált szabadítson fel”.
A kezdeményezés a Chr. Hansen dán alapanyaggyártó céggel aláírt közös üzletfejlesztési tervvel indult, melynek keretében a felek megvizsgálják, mi módon lehetne felgyorsítani a fejlesztéseket a növényi alapú és tejtermékek területén. A vállalat emellett három új beszállítói szerződést is aláírt, melyet a tervek szerint legalább kétszer ennyi követ még az év vége előtt.
Related news
Carlos Alcaraz Joins Danone as Global Ambassador
Convinced that combining a good diet and sports habits from…
Read more >Danone buys Belgian biotics firm The Akkermansia Company
In a statement, the owner of yogurt brand Activia said…
Read more >Danone spends $65M to increase coffee and creamer production
The International Delight and STōK Cold Brew Coffee maker is…
Read more >Related news
Róbert Zsigó: the National Trade Association stands on the side of multinationals
It has been proven once again that the National Trade…
Read more >Retailers protest against the reduction of deposit return fees
The National Trade Association (OKSZ) was shocked to learn that…
Read more >Pork, wet towel, tricks – this is how Hungarians grill!
Summer is in full swing, grills are fired up across…
Read more >