Thanks to its new stores, the turnover of Regio Játék increased by 4.5 percent
It was highlighted: half of the net sales of the toy store, 7 billion HUF, were realized during the Christmas period, when 1.39 million products were sold.
Last year’s most sought-after products were board games, creative toys and Lego kits were added to the podium, and third and fourth places went to dolls and car vehicles. (MTI)
Related news
The Rubber Duck Craze: A Timeless Trend Loved by Millennials and Collectors Alike
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Summer break: Hungarian families spend hundreds of thousands of forints
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Easter also boosts the gaming market, according to a survey
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
We spend record amounts during Black Friday sales, wage transparency is more than compliance
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Lidl employees received the Grand Prize for Hungarian Commerce
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Survey: 98 percent of Hungarians use the cashback system
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

