Conscious domestic businesses help their peers protect their innovations
In recent years, the number of registered trademarks in Hungary has increased the most intensively, but we are still below the European Union average. The Hungarian Intellectual Property Office (SZTNH) is helping Hungarian food companies with a wide-ranging campaign to protect their values and strengthen their position on the domestic and international market.
Related news
Budapest hosts Europe’s most significant innovation event
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >5. Foodconf: Where participants get a taste of food innovations
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Hungarian students did it: the team among the winners of Samsung’s international challenge
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Monster takes on Alani Nu with female-focused energy drink
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The European Commission presented an online consumer protection strategy
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Older people are leading DRS in Hungary
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

