Conscious domestic businesses help their peers protect their innovations
In recent years, the number of registered trademarks in Hungary has increased the most intensively, but we are still below the European Union average. The Hungarian Intellectual Property Office (SZTNH) is helping Hungarian food companies with a wide-ranging campaign to protect their values and strengthen their position on the domestic and international market.
Related news
Innovation and growth with the support of the Demján Sándor Program at Sz.Variáns Kft. in Debrecen
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Corporate innovation applications worth 182 billion forints are launched in GINOP Plusz
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Vegpreneur Awards: a competition for innovative plant-based products
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Egg market 2025: rising prices, declining production and new export opportunities
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Artificial meat: revolutionary innovation or uncertain future?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The Greek investor received a red light: the future of Alföldi Tej is uncertain
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >