Conscious domestic businesses help their peers protect their innovations
In recent years, the number of registered trademarks in Hungary has increased the most intensively, but we are still below the European Union average. The Hungarian Intellectual Property Office (SZTNH) is helping Hungarian food companies with a wide-ranging campaign to protect their values and strengthen their position on the domestic and international market.
Related news
Publicis Groupe’s annual Goodwill message has arrived
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The K&H innovation index remained in a stable range
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The Hungarian Intellectual Property Office provides a patent accelerator to Széchenyi István University
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
The Hungarian Confederation of Economic Workers also spoke out regarding the inflation data
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >KSH: in November, consumer prices exceeded the values of the same month of the previous year by an average of 3.8 percent
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >In addition to jelly and marzipan Christmas candy, there are more and more specially flavored Christmas desserts on offer
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
