Conscious domestic businesses help their peers protect their innovations
In recent years, the number of registered trademarks in Hungary has increased the most intensively, but we are still below the European Union average. The Hungarian Intellectual Property Office (SZTNH) is helping Hungarian food companies with a wide-ranging campaign to protect their values and strengthen their position on the domestic and international market.
Related news
The University of Sopron held discussions on green innovations in Finland
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Mixed to taste – a sauce revolution in the American market
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Creme Bonjour spreadable mixture with 70% fat content, 2250 g
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
K&H: pension-focused influencer campaign receives international recognition
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Diseases create disturbances on the poultry market
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Lidl Slovakia – Supermarketization 2.0
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

