Frozen Food, Alcohol Remain High On Purchase List As COVID-19 Epidemic Continues
Sales remain elevated for the Frozen Food and Alcohol segments, while non-food categories are seeing softer growth than in weeks past, according to the latest edition of the IRI COVID-19 Consumer Spending Tracker.
The latest edition of the tracker, which covers the period up to 3 May, has found that e-commerce continues to show strong growth compared to last year, particularly in the US, Italy, France and Spain, indicating that consumers are gradually shifting their purchasing patterns to online.
ESM
Related news
A robot vacuum cleaner at home, and the latest top iPhone in Poland, lead the Black Friday top list
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >NGM: safe and conscious shopping during Black Friday, this is what shoppers should pay attention to
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Jófogás makes shopping safer with a new payment system and customer protection
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Aldi launches ‘lickable’ wrapping paper
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Private label’s allure transcends income levels, survey finds
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Ferrero Invests €140m In Spanish Ice-Cream Plant
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
