Továbbra is nagyon sok fogy alkoholból és mirelit áruból
Noha a járvány vége felé közeledünk, még mindig nagyon nagy arányban vásárolnak alkoholt és fagyasztott termékeket. A nonfood-kategóriák eladásai ugyanakkor sokkal alacsonyabbak, mint a múlt héten.
Az e-commerce továbbra is sokkal erősebb, mint a tavalyi év ugyanezen időszakában, különösen az Egyesült Államokban, valamint Olasz-, Francia- és Spanyolországban, ami azt jelzi, hogy a fogyasztók fokozatosan kezdenek átszokni az online vásárlásra.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
A Magyar Posta elhatárolódik a „kamu csomagok” tartalmi ellenőrzésének felelősségétől
A Magyar Posta elhatárolódik a „kamu csomagok” tartalmi ellenőrzésének felelősségétől…
Tovább olvasom >Aznapi szállítást vállal az eMAG Budapesten és Pest vármegyében
Az eMAG jelentős logisztikai fejlesztéseket hajtott végre, amelyek révén Budapesten…
Tovább olvasom >Együttműködést kötött a VOSZ és az eMAG a magyar kkv-k online értékesítési csatornáinak fejlesztésére
Partnerségi megállapodást írt alá a Vállalkozók és Munkáltatók Országos Szövetsége…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nem füstöltek el a grillsajtok
Bár tavaly a grillsajtok piaca egy kisebb összeomlást élt át,…
Tovább olvasom >Mit mondanak a vásárlók az új kereskedelmi eszközökről?
A Consumer Panel Hungary GfK–YouGov év elején megkérdezte paneltagjait online vásárlási szokásaikról,…
Tovább olvasom >Speciális élelmiszerek toplistája: 1. Diabetikus, 2. Szénhidrátcsökkentett, 3. Laktózmentes
Együnk-e tojást, vagy nem ajánlott? Igyunk-e állati eredetű tejet, vagy…
Tovább olvasom >