San Benedetto is still the No.1 non-alcoholic beverage in Italy
For the sixth year in a row, Acqua Minerale San Benedetto is the biggest player in the Italian non-alcoholic drink market. Fully Italian-owned company San Benedetto had a 16.3-percent market share (in volume) in 2020. The results confirmed the leadership of the brand in the mineral water, ice tea and non-cola low calorie fizzy drink segments.
Related news
Cyberattacks are a lucrative business
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Kaufland’s online marketplace has also been launched in France and Italy
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Illycaffè introduces compostable Coffee-B system in Italy
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
The 2025 Sustainable Future Awards were presented: the most outstanding sustainable companies and leaders of the year were recognized
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Pink trucks and contemporary artists and influencers set hope in motion
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >AgriTech InnoExpo 2025 – where innovation meets nature
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
