San Benedetto is still the No.1 non-alcoholic beverage in Italy
For the sixth year in a row, Acqua Minerale San Benedetto is the biggest player in the Italian non-alcoholic drink market. Fully Italian-owned company San Benedetto had a 16.3-percent market share (in volume) in 2020. The results confirmed the leadership of the brand in the mineral water, ice tea and non-cola low calorie fizzy drink segments.
Related news
Rapid changes, adaptive path
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Some of SIRHA’s partners
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Italian Food Firm Barilla Unveils Global Innovation Centre
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Christmas shock in commerce: for the first time, we can pay with bank cards in fewer places
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Hungarian Confectionery Manufacturers Association: trends in 2025 and prospects for 2026
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Most grocery chains will be open until noon on December 24th
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
