Továbbra is a San Benedetto vezeti az alkoholmentes italok piacát Olaszországban
Immár hatodik éve őrzi piacvezető pozícióját az Acqua Minerale San Benedetto Olaszországban az alkoholmentes italok piacán. A tisztán olasz tulajdonban álló vállalat 2020-ban 16,3%-os mennyiségi piacrészt mondhatott magáénak. Az adatokat egy londoni piackutató és tanácsadó cég, a GlobalData igazolta.
Az eredmények megerősítették a márka vezető szerepét az ásványvíz, a jegestea és az alacsony kalóriatartalmú (kóla-italok nélkül vizsgált) szénsavas üdítőital szegmensben. A sportitalok kategóriájában pedig az Energade szilárdította meg vezető pozícióját 35%-os mennyiségi részesedéssel.
Kapcsolódó cikkeink
Prémium legyen, de fenntartható is – a legifjabb generáció elvárásai
A kiskereskedelmi szereplők kénytelenek lesznek egyre nagyobb figyelmet fordítani fenntarthatósági…
Tovább olvasom >Ital webshoppal terjeszkedik a belga Colruyt
A belga Colruyt csoport új italokra specializált webáruházat indított Boir…
Tovább olvasom >A szélsőséges időjárási körülmények ellenére is jó éve volt az olasz Muttinak
A paradicsomtermelő Mutti idén 565 000 tonna paradicsomot dolgozott fel.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A technológiai fejlődés és az üzleti utazások
Az International Workplace Group (IWG) – a hibrid munkamegoldások piacának…
Tovább olvasom >K&H: ajándékot, de mit és melyik boltból?
A karácsonyi ajándékozás során a fiatalok körében a ruhák vannak…
Tovább olvasom >