Továbbra is a San Benedetto vezeti az alkoholmentes italok piacát Olaszországban
Immár hatodik éve őrzi piacvezető pozícióját az Acqua Minerale San Benedetto Olaszországban az alkoholmentes italok piacán. A tisztán olasz tulajdonban álló vállalat 2020-ban 16,3%-os mennyiségi piacrészt mondhatott magáénak. Az adatokat egy londoni piackutató és tanácsadó cég, a GlobalData igazolta.
Az eredmények megerősítették a márka vezető szerepét az ásványvíz, a jegestea és az alacsony kalóriatartalmú (kóla-italok nélkül vizsgált) szénsavas üdítőital szegmensben. A sportitalok kategóriájában pedig az Energade szilárdította meg vezető pozícióját 35%-os mennyiségi részesedéssel.
Kapcsolódó cikkeink
A Coop Italia saját márkás termékeivel erősít a horvát Tommy
Stratégiai együttműködést kötött a horvát Tommy kiskereskedelmi lánc és az…
Tovább olvasom >Több százmillió eurós beruházást tervez a Conad Adriatico 2027-ig
Az olaszországi Conad láncot működtető Conad Adriatico szövetkezet bejelentette, hogy…
Tovább olvasom >Eladná olaszországi vállalatát a Carrefour
A francia Carrefour kiskereskedelmi óriás fontolgatja olaszországi üzletágának eladását, és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekordszinten a vállalatvezetők elköteleződése a fenntarthatóság iránt
A K&H fenntarthatósági index legfrissebb adatai szerint a vállalatvezetők hozzáállása…
Tovább olvasom >Kismértékben emelkedett a FAO élelmiszerár-indexe júniusban a hús, tejtermékek és növényi olajok drágulása miatt
Az ENSZ Élelmezésügyi és Mezőgazdasági Szervezetének (FAO) pénteki jelentése szerint az élelmiszer-alapanyagok…
Tovább olvasom >Mitől tízszereződhet meg egy-egy bor ára?
Kevesebben vannak világszerte, mint ahány ember járt az űrben, számuk…
Tovább olvasom >