PENNY continues to build on domestic partnerships
At PENNY everything starts with the customer: the retailer’s goal is to offer consumers a selection of fresh, reliable, high-quality and affordable products in its stores every day. Domestic suppliers continue to play a key role in the discount chain’s procurement strategy. This is best illustrated by the fact that two-thirds of its current product range comes from Hungarian suppliers. Long-term partnerships with Hungarian suppliers not only guarantee freshness and good prices, but also a shorter supply chain.

(x)
Related news
PENNY wins the Energy Efficient Company award again
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >THE LATEST ISSUE OF TRADE MAGAZINE HAS BEEN PUBLISHED!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Safety, quality and sustainability
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
METRO launches mission to preserve Hungarian gastronomy
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Yettel: a new era for SMEs in digital business solutions
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Smart packaging with a global perspective
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >


