PENNY continues to build on domestic partnerships
At PENNY everything starts with the customer: the retailer’s goal is to offer consumers a selection of fresh, reliable, high-quality and affordable products in its stores every day. Domestic suppliers continue to play a key role in the discount chain’s procurement strategy. This is best illustrated by the fact that two-thirds of its current product range comes from Hungarian suppliers. Long-term partnerships with Hungarian suppliers not only guarantee freshness and good prices, but also a shorter supply chain.

(x)
Related news
Ice cream as a season-extending product
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The stars were shining bright
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Vegan scrambled eggs at 30,000 feet
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Pickup from the box – the next morning!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Clear view even in winter – with Shell’s new 3.5-litre premium windshield washer fluid
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Perfect holidays? Let’s enjoy the Advent season in the spirit of #bewhole instead!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
