The Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz increased its share on the market of non-flavored mineral waters
The Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft. has maintained its leading position in the domestic mineral water market.
The company reached nearly 15 billion HUF in revenues in 2016. In terms of the sales of its non-flavored mineral waters exceeded the average market performance. The Szentkirályi Ásványvíz Kft. and the Kékkúti Ásványvíz Zrt. were united legally. The company closed last year with a number of product developments.
Related news
The momentum of the Hungarian marketing industry is slowing: profits are falling, costs are rising
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Waberer’s Group’s sales and after-tax profit both increased in the third quarter
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >L’Oreal sales increase in the third quarter and first nine months
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Holiday opening hours at PENNY
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Medieval mines had to be reinforced to make way for Dreher’s new, monumental tanks
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Allee’s offering has been expanded with a premium beauty and lifestyle store
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
