The Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz increased its share on the market of non-flavored mineral waters
The Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft. has maintained its leading position in the domestic mineral water market.
The company reached nearly 15 billion HUF in revenues in 2016. In terms of the sales of its non-flavored mineral waters exceeded the average market performance. The Szentkirályi Ásványvíz Kft. and the Kékkúti Ásványvíz Zrt. were united legally. The company closed last year with a number of product developments.
Related news
Extreme summer, record heat: this is how chain stores are reacting to the heat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >With two mugs to survive – this is how Hungarian small breweries closed 2024
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Improving results despite declining sales: Alföldi Tej Kft. stabilizes after a difficult year
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
K&H was named the Green Large Company of the Year
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Retail sales in the Czech Republic increased by 2.5 percent in July
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The banking sector has reached a historic turning point
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >