The turnover of Diego’s home furnishing chain continued to grow
Diego’s home furnishing chain’s sales revenue reached 18.8 billion forints last year, 15 percent more than in the previous year and the company expects a 12 percent increase in turnover in 2018 – the company told MTI.
The after-tax profit of the Diego Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. (Diego Commerce and Service Ltd.) in 2017 was 384 million HUF, after the 436 million HUF of 2016.
Founded in 1992, the Hungarian-based company started to build its franchise network in 1996.
Diego has a total of 154 stores, including 98 in Hungary, 34 in Romania, 20 in Slovakia and two in the Czech Republic. (MTI)
Related news
L’Oreal sales increase in the third quarter and first nine months
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Research shows that the lack of personal belongings increases anxiety
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >With two mugs to survive – this is how Hungarian small breweries closed 2024
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Pink trucks and contemporary artists and influencers set hope in motion
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Waberer’s signs strategic agreement with Kazakh KTZ Express
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >GLS has put its 2,500th parcel locker into operation in Kisköre
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
