The turnover of Diego’s home furnishing chain continued to grow
Diego’s home furnishing chain’s sales revenue reached 18.8 billion forints last year, 15 percent more than in the previous year and the company expects a 12 percent increase in turnover in 2018 – the company told MTI.
The after-tax profit of the Diego Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. (Diego Commerce and Service Ltd.) in 2017 was 384 million HUF, after the 436 million HUF of 2016.
Founded in 1992, the Hungarian-based company started to build its franchise network in 1996.
Diego has a total of 154 stores, including 98 in Hungary, 34 in Romania, 20 in Slovakia and two in the Czech Republic. (MTI)
Related news
The momentum of the Hungarian marketing industry is slowing: profits are falling, costs are rising
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Waberer’s Group’s sales and after-tax profit both increased in the third quarter
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >L’Oreal sales increase in the third quarter and first nine months
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
We spend record amounts during Black Friday sales, wage transparency is more than compliance
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Lidl employees received the Grand Prize for Hungarian Commerce
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Survey: 98 percent of Hungarians use the cashback system
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

