Tovább nőtt a Diego lakberendezési áruházlánc forgalma

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2018. 05. 28. 11:10

A Diego lakberendezési áruházlánc 18,8 milliárd forint árbevételt ért el tavaly, 15 százalékkal többet az előző évinél, 2018-ra pedig a forgalom 12 százalékos növekedését várja a társaság – közölte a Diego Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. az MTI-vel.

A vállalat adózott nyeresége 2017-ben 384 millió forint volt a 2016-os 436 millió forint után.
Az 1992-ben alapított magyar központú társaság 1996-ban kezdte felépíteni franchise hálózatát.
A padlóburkoló szakkereskedőből lakberendezési áruházlánccá vált Diego hálózatához összesen 154 áruház tartozik, ebből 98 Magyarországon, 34 Romániában, 20 Szlovákiában és kettő Csehországban. Legutóbb ebben a hónapban nyílt új franchise üzlet a csehországi Brnoban. Az itt kialakított oktató- és raktárbázis révén ez lesz az ország továbbképzési központja, illetve innen látják el a meglévő és a továbbiakban nyíló csehországi franchise boltokat a társaság teljes kollekciójával – közölték.
A fejlesztési tervek szerint ez év végéig megnyílik a 100. Diego pont Magyarországon, és 2020-ra a jelenlegi 154-ről 200-ra nő a franchise rendszerben működő Diego üzletek száma.
A Diego központi telephelye és logisztikai központja Dabason van, 250-en dolgoznak a társaság saját alkalmazottaiként, illetve a logisztikai központban, emellett a magyarországi franchise hálózatban 600, a külföldi hálózatban 300 embernek adnak munkát. (MTI)

Kapcsolódó cikkeink