The market for online sales of family-friendly experiences continues to grow
Nearly three times more family-friendly experiences were sold last year by Bónusz Brigád market leader of online coupons than in 2017.
While in 2017 only 15,825 such bonuses were sold, compared with the 46,813 online bonuses of last year. Demand continued to grow this year as 11,349 family-friendly experiences were sold in January-April, while the basket price rose by 11.3 percent and more than one hundred thousand customers spent an average of 10,623 HUF on the site. (MTI)
Related news
A digital competence center will be established to support small tourism businesses
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Visit Hungary: hundreds of thousands of travelers spent the autumn break in Hungary
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >MNB: travel insurance conditions have changed
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Gordon Ramsay Restaurants Global and Dorothea Hotel, Budapest, Autograph Collection enter into strategic partnership
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >(HU) Barem et circenses – A nap videója
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >(HU) Farm to vendingautomata – A nap képe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
