Hungary on Two Wheels will continue
Two young influencers (Szabina Emmer – Blogozine and Palkó Görbe – Serpenyővirtuóz) spent 13 days cycling around Hungary, visiting 13 Hungarian Product trademark users. ‘Hungary on Two Wheels’ aimed at introducing trademark using products. The blog post about Piszke Papír was the most successful on Serpenyővirtuóz with a reach of nearly 75,000, while Eisberg produced almost 45,000 reaches on Blogozine. The campaign will continue next year – this time not on bikes, but in an e-car! //
Related news
Bell Food Group Acquires Hermann Wein, Announces Production Restructuring
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
New marketing manager at Magyar Termék
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Green Factory Completes Acquisition Of Eisberg Operations In CEE
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
EU tax on ultra-processed foods and alcoholic beverages could come – EU’s first cardiovascular action plan is being prepared
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >We spend record amounts during Black Friday sales, wage transparency is more than compliance
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Hungarian food exports open up to the Baltics
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
