Hungary on Two Wheels will continue
Two young influencers (Szabina Emmer – Blogozine and Palkó Görbe – Serpenyővirtuóz) spent 13 days cycling around Hungary, visiting 13 Hungarian Product trademark users. ‘Hungary on Two Wheels’ aimed at introducing trademark using products. The blog post about Piszke Papír was the most successful on Serpenyővirtuóz with a reach of nearly 75,000, while Eisberg produced almost 45,000 reaches on Blogozine. The campaign will continue next year – this time not on bikes, but in an e-car! //
Related news
The role of Hungarian product trademarks has further strengthened
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Conscious eating – smart choices matter, not strict rules
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >An era ends, a new one begins – marketing leadership change at Eisberg
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
KSH: retail turnover in August exceeded the same period of the previous year by 2.4 percent and the previous month by 0.8 percent
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >NGM: purchasing power is increasing, retail trade is expanding – family tax cuts and food vouchers for pensioners are further strengthening turnover
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >K&H Analyst Commentary: There is still room for expansion in Hungarian stores
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >