Business and sustainability
At online marketplace foodfinder.hu food from hospitality units in Budapest can be saved from being wasted – at very good prices. Áron Kovács and Marco Máté launched the site in the autumn of 2019 and they are working with 12 partners at the moment.
The founders say that the business can become profitable with more than 100 partners and 1,000 active buyers. Offers are usually shared on the platform 2-3 hours before closing, so visiting it is best between 17.00 and 20.00. The minimum price reduction is 40 percent.
Related news
New challenges for online marketplaces
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Kaufland: strong growth in Poland and Austria
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >eMag has permanently closed its stores in Hungary – the company is focusing on the online marketplace
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Global front lines on the food essentials market: beyond bread
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Hungary’s craft breweries
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Roland Kelemen wins the Hungarian final of the Bocuse d’Or again
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >