Together for Hungarian wines
From June wine and culinary marketing is managed in a new system at the Hungarian Tourism Agency, in order to establish closer cooperation with the trade in key projects, such as creating the country’s tourism brand. In wine marketing the most important task is to create a unified brand style for Hungarian wines. MTÜ starts a tour of six Hungarian wine regions in Tokaj to discuss trade matters, in cooperation with the National Council of Wine Communities.
Related news
Visit Hungary: continued growth in tourist traffic
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Lake Balaton tourism: full houses and growing revenues refute claims of decline
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >MTÜ: sixty applicants submitted one hundred and twenty works to the Tokaj Mosaic Design Competition
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
BalatonBike365: record traffic in Lake Balaton cycling tourism
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Csodásmagyarország.hu has conducted a survey of the most beautiful viewpoints in Hungary
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >(HU) Egy ravioli, amit látni kell – A nap videója
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >